torsdag 10 januari 2008

Who am I kidding?

Somligt har fått mig att fundera på om den här bloggen är det näst största misstaget i mitt liv. Jag vet inte, kanske var den dömd att missupfattas och misslyckas. Förvänta er inget, det är väl mest det jag vill säga. Kanske fortsätter Heliga Barbara, kanske dör den en för tidig spädbloggsdöd, kvävd av sin egen patetik.

Gråt gärna lite för mig ikväll, Sverige. Själv lyckades jag inte få fram några tårar idag. För många människor och för lite tid. Men gudarna ska veta att jag hade behövt det.

Och eftersom jag skäms över kryptiskheten i det här inläggets första del kommer här lite matnyttig och TYDLIG information:

1. Jag är registrerad på skolan.
2. Jag fick högsta behörighet efter antagningsprovet i engelska.
3. Jag flyttade idag in i en lägenhet där det bor fem andra amerikaner.

En lista med positiva saker. Vilket, inser jag nu, inte gör kryptiskheten mindre. Skitsamma. Blä.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket är det största?

Anonym sa...

Franz största misstag är...hemligt. Fritt fram för spekulationer med andra ord.