onsdag 21 maj 2008

Ingen klocka ringer mer

Skolan är slut nu. Hade sista lektionen idag. Vilket jag firade med en solitär shopping spree down town. Det blev skor, tre t-shirs, shorts, bälte, byxor och två tröjor. Det var längesen jag inhandlade så mycket saker på en och samma gång. Kändes ett tag som jag klampade rätt in i lyxfällan men jag stängde ut alla såna farhågor med ett mantra som löd " Det är ju så låg dollarkurs, jättelåg dollarkurs, lågaste dollarkursen, låg låg låg dollarkurs". Hade jag varit en annan typ av bloggare hade ni fått se en "dagens outfit-bild" med de nya kläderna men nu får ni nöja er med att tag mig på orden när jag säger att flera av plaggen kan kategoriseras som "fräsiga".

Nu väntar några lata dagar som jag planerar att fylla med lite arbete, solande, bad, rodeo, öl, löpning, hamburgare och kanske någon utflykt.

Inga kommentarer: